THE CHALLENGER SALE - SPRZEDAŻ PROWOKACYJNA

Dlaczego warto?
Bo w ten sposób jeszcze niewiele osób sprzedaje, jest to rewolucja w sprzedaży. Ci co już dziś wprowadzą tą metodę w życie przez najbliższe 2-3 lata będą czerpać z tego zyski. Ci co się tym zainteresują później, będą już kolejnymi, a jak wiadomo tylko pierwsi zarabiają najwięcej.

Dla kogo?
Dla tych, którzy sprzedają swoje produkty i zależy im na długotrwałych sukcesach.
Dla tych, którzy w sprzedaży napotykają na mur milczenia ze strony Klientów.
Dla tych, którzy chcą mieć więcej zadowolonych Klientów,
a także dla tych, którzy dopiero planują zająć się sprzedażą.

Jak?
Szkolenie pomaga wypracować indywidualne warunki sprzedażowe w oparciu o siłę wartości sprzedawcy.

Efekt
Zadowolony Klient do nas wraca, sam dzwoni, a jak nas widzi to mówi "O dzień dobry, cieszę się że Pana/Panią widzę".
I Klient i Sprzedawca są zadowoleni, a ich kontakt jest obopólnie korzystny.

Kiedy:
22 kwietnia

Gdzie:
JM HOTEL, Warszawa, Grzybowska 45

Za ile?
Bilety dostępne od 290 złotych
Kup: http://szkolenia.ppiu.pl/

Co będzie?
To będą warsztaty składające się z kilku sesji:

Sesja 1
- stworzenie unikatowego, indywidualnego obrazu marki osobistej „personal branding" dla każdego z uczestników
- doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy - jego kanałów jakimi zbiera informacje oraz wywiera wpływ na świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych
Krok 1 – Członkostwo gloryfikuje - stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – Daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – Odwrócenie procesu sprzedaży - niech klient zabiega o Ciebie.

Sesja 2
"KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY" - DIAGNOZA
·TEACHING - Na czym polega sprzedaż prowokacyjna - wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z Klientem.
·TAILORING - Analiza konkretnych profili klientów - metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną Klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy.

Sesja 3
MAGICZNY KIJ
Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie gdzie zaczyna się prowokacja sprzedażowa, a gdzie powinna mieć swój koniec. Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.

Sesja 4
MAPA EMPATII - POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe, opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta.
Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia Klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
• Co klient słyszy?
• Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
• Co klient mówi i robi?
• Jakie klient ma bolączki?
• Jakie są jego korzyści?

Kto?

Głównym prowadzącym szkolenie jest Mateusz Mrozowski czynny manager i doradca biznesowy. Trener i coach sprzedaży.
Szkolił i współpracował z takimi markami jak: Energa,SGS, IKEA, Gamma discover, Jbb coaching.
Jako ekspert publikuje na łamach magazynów: Forbs, Marketer+, Szef Sprzedaży, Franczyza & Biznes, Brief, Law Business Quality.
Trener mentalny kadry paraolimpijskiej.
Jest autorem książki: "Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale.

oraz

 

Marcin Juchniewicz,
Psycholog, mówca motywacyjny, trener coach, Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik - eksplorujący głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej. Aktor. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, komunikacji wpływu oraz wystąpień publicznych. W trakcie 15-sto letniej pracy zespołowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 800 szkoleń dla organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym.

Kup bilet:  
http://szkolenia.ppiu.pl/


 

 

06 kwietnia 2016

CZYTAJ MAGAZYN

CZYTAJ MAGAZYN

Magazyn


 

 


 

Newsletter

Zamów newsletter
i bądź na bieżąco!

ARTYKUŁY

Zaloguj się

CZYTAJ MAGAZYN

WSPÓŁPRACA

Imię
Twój e-mail
Zapisz się
Zapisz się
Dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie 
wymagane pola!

ARTYKUŁY

Zaloguj się

CZYTAJ MAGAZYN

WSPÓŁPRACA

ARTYKUŁY

Zaloguj się

CZYTAJ MAGAZYN

WSPÓŁPRACA

redakcja@n1m.pl

+ 48 737 499 135